Kaip pirkti? | Prekių pristatymas | Atsiskaitymas | Garantijos ir grąžinimas | Privatumo politika | Apie mus | Kontaktai | Registracija |
Prekių garantija ir grąžinimas
Garantiniai įsipareigojimai
Kiekvienos e4auto.lt prekės garantinis terminas ir kitos detalės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Garantinis terminas priklauso nuo prekės gamintojo, kuris atsižvelgdamas į prekės kokybę numato atitinkamą terminą garantijai.
Prekes neatitinkančias garantinių reikalavimų, brokuotas prekes pristatykite šiais adresais:
Vilniuje Kubiliaus g. 23, Tel. +370 (5) 278 9056
Darbo laikas: I-V 8:00 - 19:00, VI 9:00 - 14:00
Kaune Draugystės g. 17, Tel. +370 (37) 764 451
Darbo laikas: I-V 8:00 - 18:00
Svarbu: Grąžinant brokuotą, kokybės neatitinkančią prekę, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
Atkreipiame dėmesį, kad norėdami grąžinti kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Vadovaujantis, aukščiau paminėtomis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" Negrąžinamos prekės:
Atkreipiame dėmesį, kad kokybiškos prekės grąžinimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.
Jeigu turite klausimų dėl prekių grąžinimo, parašykite mums - info@e4auto.lt